Thursday 27 March 2014

JOM MENDAFTAR FREE DI WEBINAR JOM NIAGA

Assalamualaikum..td aku ada terbaca satu blog berkaitan jom niaga Gobala Krisnan tu..emm.aku tertarik dgn program pay per lead..Apa yg aku faham..dalam jom niaga ni bnyk lh jgk program affiliate yg boleh kite join..yg paling best tentulah yg pay per lead jom niaga ni..nk tahu knp??sbbnya jika ada yg join daftar webinar yg sememangnya free of chagrge ni mmg akan mendapat komisen rm3.00..fuhh bnyk jgk tu...kalau ramai yg join..emm..depe kira sendirilah..kalau lemah matematik tu bolehlah guna kalkulatar..x pun kena belajar matematik..barulah tak kena tipu..kekeke... korang x berminat ke??..kalau yg dah kaya tu..bolehlah abaikan..almaklumlah duit rm3.00 ni manelah nk pandang..alahai mood sedihlah plop...hihi...mlm2 buta pn sedih..biasalah jiwang lebih tgk cerite hindustan..sambil dok layan jom niaga ni...cewah..sambil menyelam minum air beb..!!!fuuh kagum jgk aku rasa bila ramai yg lahir dari perniagaan internet ni..contohnya Gobala krisnan... irfan khairi..dan ramai lagilah..xkan korang x jeolous kot...kalau korang x jeleous tu..mmg hati keringlah tu..hihi... tp kan mmg betullah skrg ni..mcm2 boleh kita pelajari melalui internet...bagi kak2..makcik2 yg ingin mendapatkan pendapatan pasif tu...bolehlah berniaga dlm internet..bab skrg org kata dunia di hujung jari...nak jual baju kurung ke, ikan keli ke, putu pau ke..atau mcm2...boleh skrg..yg penting apa??usaha..dan selebihnya tawakallah...hah..tu lah baru betul..bab org kata..life must gone..eh btl ke aku ckp org putih..nak cakap bahasa arab, bahasa cina pun kureng..hihi...tp apa yg aku nk ckplah..bila korang join jom niaga ni..mmg lubuklah..lubuk tu bende apa plop??alahai perkataan...hihi..kiranyo..tmpat platform yg betullah..nk dapat duit income ni kena rajin..bukanye duit jatuh dari langit..x pun duk goyang kaki..cewah...membebel ke apa aku ni??mlm2 duk meracau..heee.. x pelah..kalua nk join..aku tinggal link jom niaga kt sini..nk baca ke..nak buang dlm tong sampah ke...nk buat kenangan ke..up to you..huhu...org putih ckp never mind..org melayu ckp aimam x kisah... bye...love u jom niaga...peeeewit...wasaalam

No comments:

Post a Comment